To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, March 13, 2011

RbS Armband

Firade min födelsedag lite försenat...alltså igår...lite mer än en månad sedan jag fyllde år men bättre sent än aldrig haha. Fick ett superfint "Rock by Sweden" armband av Hanna, Mikaela, Veronica och Amelie. Det fina är att de verkligen har brytt sig och köpt något som jag verkligen verkligen tycker om och vill ha. Som jag dessutom inte har sen tidigare. Det är riktiga vänner det :). Nu har jag något att ha till mina Rock by Sweden örhängen :) :)

Vi hade en riktigt trevlig kväll igår vi sex (Hanna hade med sin sin trevliga pojkvän Jonas) och Melodifestivalfinalen gick som det gick. Eric Saade var inte bäst men det är helt okej. Hade dock föredragit Danny om man fick välja på de två. Men ska bli intressant att se hur en sådan här låt klarar sig i ESC. Vi har ju alltid med någon sådan här låt men den har aldrig vunnit vår final. Kanske går bra i Europa...kanske inte. Får vi väl se. Bra scennummer i alla fall.

2 comments:

Amelie said...

är verkligen superglad att du gillade det ! och SÅ strongt av dig att du bara fortsätter gå ner, duktiga du :)

Jexxie said...

Hade inte klarat det lika bra utan allas stöd :)