To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, March 30, 2011

Seg, irriterad och smått uppgiven

Sitter och testar min Freebra. Funkar faktiskt bättre än jag trodde, och det är rätt bekvämt att inte ha BH-band och spännen som trycker in i huden. Dock tror jag att de är gjorda för de med mindre bröst men what the hell, det funkar i alla fall. Sitter dock och stör mig på att bloggen ska klydda fett. Varför! Äntligen när man börjar få lite struktur och man har tid med den. Det går liksom inte att byta rad. Allting klibbar ihop vilket gör mig så förbannad för inget funkar. Har ju provat gå in i HTML koden men mina kunskaper är rätt så begränsade så kunde bara prova < br > som jag brukar använda men det fungerade inte alls. Provade då < div > vilket funka i menyn, men inte i inläggen. Jag kommer inte orka bygga upp en helt ny hemsida. Det är alldeles för mycket jobb med det. Usch, ångest bara jag tänker på det. Känns rättså uppgivet och hoppas verkligen på ett svar från supporten men vi får väl se. I övrigt så kom Anne och hälsade på. Hon konstaterade att jag inte ha någon frukost hemma så hon stack iväg och handlade hem lite blandat. Sedan bytte hon el-bolag åt mig coh ringde Wii-supporten.

Anne är fin <3

No comments: