To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 10, 2011

Good and Bad

En bra dag på många vis, men samtidigt jobbig. Pratade med pappa om en helt annan sak och så blev det diskussion. Och det drog upp en massa saker som har tyngt mig så det bara rann över. Men skönt att inte ha det inom sig i alla fall. Vet ju att pappa är bäst så känns bra i alla fall. Ska försöka koppla av lite nu och sedan förbereda för allt som ska hända i helgen. Kommer bli en bra helg. Har bestämt mig för det och förutsättningarna finns. Projektet ska bli klart, bowling i massor, träffa underbara vänner, se Melodifestival finalen, fika hos mig med familjen och massa massa annat.

Ska dock ringa ett samtal imorgon om praktiken och sedan gå på Facebook-kursen. Ska bli kul att se vad det är :).

Nu ska jag försöka uppdatera hemsidan lite snabbt så jag slipper det imorgon för då har jag redan massa att göra. Borde egentligen skriva en sista skoluppgift men orkar inte. Får se om jag hinner imorgon ananrs får det bli söndag kväll efter att jag har varit hos Martin kl 19.00. Hoppas att det blir ngn viktskillnad!! Ska även finjnustera en uppgift som jag skrev idag så jag kan maila den imorgon men det tar nog inte för lång tid så borde hinna imorgon.

No comments: