To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, March 11, 2011

Närmar mig mållinjen

Är sååå trött. Vill bara lägga mig och sova men kan inte. Sover några timmar här och där men blir inte utvilad. Men snart är jag färdig med projektet. Och i helgen ska jag skicka in de två skoluppgifter som jag har. Efter det är det bara skoluppgifter som har med praktiken kvar att göra och de ska inte göras än på några veckor. Bowlingen kommer att vara up to date också för tänker uppdatera det direkt imorgon och på söndag efter matcherna. Så på måndag hoppas jag att jag bara kommer att ha praktiken som "to-do-list". Det innebär att jag kan ta mig tid att faktiskt sova och allt annat som är roligt och nödvändigt. Mår verkligen inte bra av det här. Sover som sagt max tre timmar per natt, sen upp aptidigt för praktik...sitter där på ett rum hela dagen och sedan när man kommer hem ska annat fixas. Hinner inte med att ta powernaps heller och skulle jag göra det får de bli riktigt korta...men de ger i slutändan bara mer huvudvärk.

Just nu ser jag bara projektet framför mig. Det ska bli klart imorgon. Men vill ha mycket gjort idag så får se hur långt jag hinner. Ska även försöka sova lite inatt men gissar att det kommer bli sådär med det.

Nu ska jag återgå till projektet...

No comments: