To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, February 08, 2007

Busy Day

Idag har varit en allmänt trevlig dag. Dock lååång....
Hade först lektion 9-12. Helt okej faktiskt. Sen käkade jag med Karin, Lisa och Lasse på Valvet. De har den godaste jordnötssåsen som finns, och de godaste kycklingspett som finns för den delen med! Sen var det filmvisning; American Splendor. Mycket bättre än jag trodde men ändå seg på sina ställen. Dock var den rolig ibland så man överlevde. Sen var det inte vila efter det för då skulle jag på körlektion. Gick faktiskt mycket bra, tycker jag. Klarade landsvägs körning perfekt (eller ja, så bra det kan bli baserat på min erfarenhet), men blir tydligen stressad när jag kör stads trafik. Vill ju inte att de andra trafikanterna ska bli irriterade på mig så jag speedar iväg överallt och växlar lite hastigt. Vänjer mig förhoppningsvis vid det så småningom...
Sen när jag kom hem var det iväg igen, till bowlingen. Först käkade vi lite på MAX (har den godaste smälta cheddarosten som finns, nyttig dag....jag vet...). Andreas vann månadstävlingen, KUL! Nu har vi vunnit vars en gång så det är rättvist iaf!

Nu sitter jag här och försöker bli färdig. Ska skriva in lite filmer och läsa lite bloggar, SEN kanjag gå ner och slappa. Skönt och vara ledig imorgon! Ska på bio lite senare på kvällen med Karin. Vi ska se Night at the museum. Var egentligen tänkt att Lisa skulle med, men tyvärr blev det för klyddigt med hennes tåg. Jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra....tråkigt när det pjjar ens planer. Lisa om du läser det här så vill jag bara säga att jag gärna går på bio snart igen så att vi alla kan gå. Hoppas att det är okej!!!

Men men...nu börjar jag bli seg och börjar säkert snart flumma så GODNATT och sov så gott!

1 comment:

Lojsie said...

Tack Jessica! Hoppas du och Karin får det trevligt ikväll!