To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, February 28, 2007

Färdig?!

Nu är jag färdig med hemtentan. Dock kan jag inte påstå att jag är nöjd. Iof har jag svarat på frågorna, hoppas jag, men det är så barnsligt och fjantigt skrivet. Fotnoterna ska vi ju inte snacka om...har inte använt dem till källhänvisningar direkt, utan snarare till att förklara förkortningar och minska antalet tecken...
Har skrivit alldeles för många tecken, men har försökt att manipulera med större marginaler och mindre text...ser för jävligt ut. Sen vet jag inte om jag ska skriva källförteckning heller. Kanske jag borde bättra på mina fotnoter (eller fotnötter som en lärare säger)..*suck*

Vill gå ner och lägga mig och plocka undan och skriva in filmerna som jag har köpt...dock måste jag damma färdigt...sen får jag gå upp extra tidigt imorogn och dammsuga innan jag går till skolan. Sen kommer ju K & L hit och då kan jag ju inte dammsuga direkt.
Ahhh....där försvann den sovmorgonen...vi börjar nämligen 10 imorgon, inte 9, som vi brukar.

Något kul då; melodifetivals finalen är inte på lördag...det trodde jag...det är istället andra chansen som är då!!! YEY!!!

Däremot måste jag uttrycka enorm besvikelse över att jag inte fick se Oscargalan i år. Brukar se den...skulle dessutom se den med K & L, men det är ju bara privilegade (kan absolut inte stava till det) människor med Comhe som kan se den....grrr

Nu ska jag packa ihop mitt och dra mig neråt rummet....

Sov gott och ha de bra...

Förresten..kommer lägga in lite kul länkar inom kort, så håll koll!!!

1 comment:

Anonymous said...

du kan städa imorgon medan jag och karin dricker upp dina shot! muhaha!!! Ses imorgon Darling!