To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, February 27, 2007

Dagis

Vad håller jag på med?

Den här frågan ställde jag mig när jag väl började på andra frågan på hemtentan idag. Man skulle skriva i dialogform....jaha tänkte jag och satte igång. Har skrivit 4300 tecken av 7500 och det känns helt fel. Valde ut fyra personer som jag ska ha med och det känns som om det är fyra små dagisbarn som diskuterar. Jag anknyter inte alls till boken/böckerna....nä faktiskt inte till något alls. Det enda jag har är mina egna begränsade tankar och åsikter som jag låtsas att kända personer har. Patetiskt är vad det är.....om jag får VG4 på den här tentan kommer jag att explodera av lycka och verkligen unna mig något speciellt. Dock vill jag inget planera i förväg för sannolikheten att jag får VG på den här tentan är lika med -2.

Något annat än skrivit på tentan har jag inte gjort idag....bara sovit....nu ska jag skriva lite till och imorgon ska jag ägna mig åt att göra färdigt. Tentan ska ju faktikst in på torsdag. Man hade ju kunnat lura läraren lite och gå på grupp B.s lektion på fredagen istället. Men han har redan genomskådat det. Han ska typ sortera in dem efter han får dem och skriver man då grupp A på tentan så är man rätt körd om man lämnar den på fredag. Nu begrep ni säkert ingen ting, men så är det. Och NEJ, jag kan inte skriva att jag är i grupp B för sånt har han koll på...tyvärr...

Guud vad mycket babbel det blev nu....

Får se om jag gör lite bättre ifrån mig imorgon angående tentan....

Gud vad skönt det kommer bli på torsdag kväll då Lisa och Karin hänger med hem till mig. Ska se Frostbiten då....inget går upp emot en svensk vampyrfilm...haha

Sen på fredag kommer antagligen nästisen hit!!! JA

På lördag ska jag iväg igen, men hoppas verkligen att jag kommer åt att se melodifestivalen, annars börjar jag gråta...

Till Lisa; Om jag inte kommer åt att titta på lördag så kommer jag att telefonterra dig så håll dig hemma ;)

No comments: