To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, February 25, 2007

Tablå + 609 + N64



Oj oj oj...vilken tentaångest. Jag brukar ha tentaångest, men jag brukar alltid ha det it tid, fast inte i tid. Svårt att hänga med?? Då är vi två. Så här är det iaf att jag brukar få tentaångest för jag tycker att jag är sent ute. Dock brukar jag få det i tid så att jag hinner ändå, bara det att jag alltid önskar att jag började tidigare. Den här gången är det dock annorlunda. Det är på torsdag som jag ska lämna in tentan och det är alltså bara tre skrivtillfällen kvar, borträknat idag (eftersom jag stängt ner för dagen). Den här gången är vi dock inte lediga den veckan som vi ska lämna in så jag ska iväg alla dagarna på diverse saker. Saker som jag inte kan skita i...möjligtvis avboka en körlektion, men de fanns så få så det känns onödigt. Sen har jag dessutom ingen riktig koll på vad jag ska skriva. Jag har ju självklart lite idéer och sådant, men faktan sitter liksom inte. I vanliga fall skriver man om ngt konkret som man kan slå upp i en bok och spekulera lite kring, men nu ska det analyseras tv-tablåer och liknande. Älskar att analysera, men är som sagt ute i motsatesen till god tid, så jag hinner inte göra en ORDENTLIG analys. Sern är uppgifterna mycket större och den här listan på klagomål kan fortsätta i all oändlighet så jag slutar därför NU.

Nu känns det mycket bättre....

Nu kom det tillbaka igen....

Bowlade idag. Gick okej. Vi losade men jag fick hyffsat resultat. Slog 160 i första serien, trots små missöden. Sen missade jag sistarutan i andra serien så jag fick bara 160i den med. Dock är et över 150, vilket jag är nöjd med. I tredje serien fick jag dock ett mentalt meltdown....inga strike och tre stora hål. Sen dog jag i 9 och 10 så jag fick bara 126 (skäms). Skärpte mig i sista och fick in bland annat en trippel. Fick 163 och känd emig nöjd, dock missade jag även sista rutan i den serien....*hmpf*. Fick en total på 609, trots hjärnsläppet i tredje serien. Kände mig nöjdoch missnöjd på samma gång. Sen kommer pappa och beklagar sig över att han inte riktigt fick tilll det....kan tilläggas att han fick 766 och var missnöjd med att han fick 9-spärr istället för strike emellanåt....ja se pappor...

Nu när jag är inne på klagostigen kan illäggas att jag inte kan se OSCAR galan idag...känns för jävligt. Har skapat en engen tradition i att se den och gissa lite och så. Har gjort det i tre år. Men nu ska man ju vara comhem kompis för att få se OSCAR galan på tjusiga nystartade kanal 9. Känner mig enormt enorm besviken och arg. Alla kommer veta vad som hänt imorgon utom jag....sen är det alltid roligt att se alla kändisar å så (ytlig...jag? nänä).

För att nämna en kul sak...nästisen kommer hitta hit på fredag och då blir det lite n64 och film....längesedan sist. Ska bli ENORMT kul!!
Man kanske skulle våga sig på en kladdkaka också??

No comments: