To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, February 21, 2007

Gigolo Tenta

Har försökt skriva lite på tentan men insåg att jag inte har så mkt fakta att stödja allt på. Jag vet nästan exakt hur jag ska skriva angående analyser och liknande, men sedan vill jag ju gärna anknyta det till lite fakta också. Insåg sedan efter ett tag att jag har läst fel bok, eller rättare sagt koncentrerat mig på fel bok. Jag har läst 3 böcker av de 4 nödvändiga och det är självklart den 4 boken som verkar vara viktigast nu i efterhand. TYPISKT!

Ska dock titta igenom den lite och skriva upp några korta punkter tills imorgon. Då ska jag ha lektion och diskutera igenom lite med Lisa och Karin. Lättare när man diskuterar och pratar igenom frågorna.

Sitter och tänker på stackars Karin. Jag coh Lisa skulle eventuellt ha åkt till henne ikväll, men iom snön går ju inga bussar eller ngt. Dock hade det inte framgått att jag inte kunde komma förrän nu. Känner mig genomrutten och taskig.

Gud, känner mig helt tömd på inspiration. Brukar aldrig ha svårt för att skriva när jag väl vet vad jag ska skriva (på tal om tenta nu då alltså). Men nu går det inte. Har suttit med samma mening i flera timmar nu. Mamma tycker att jag borde gå ifrån, men då kommer jag inte skriva mer idag och då har hela dagen varit slöseri.

I övrigt var jag ledig idag. Dock fick jag inte ha huset för mig själv för Andreas (min bror) har sportlov. Sådana har man inte längre...tyvärr. Fast förra "terminen" var vi fatiskt lediga en vecka innan tentorna skulle in. Varför är vi inte det nu, när det dessutom är en svårare och klyddigare tenta??????

Ni är säkert trötta på låttexterna som jag lägger in här emellanåt..
To bad...coz' here's another one:

Hey papi, hey papi
I'm not your average bimbo
Lost in limbo
Hey papi, you can't catch me
Cause I'm the bomb
Diggy-diggy bomb
Diggy-diggy uhh
You're not my kind, got no time
For fake romancer now
There's your answer

Why, why deep stares
Gonna get you nowhere
Why, why cheap talk
Can win no heart

What'chu wanna know
papi-ey papi-o

Whoops, I bet you wouldn't
Mind gigolo
Better run along
Carry on with the show
Cause real ladies
Don't go for gigolos
What'chu wanna know
papi-ey papi-o

Whoops you're running out of time gigolo
Something for nothing
Is not what you get-no
You better slow your row papi-o

Hey papi, hey papi
You better keep your hands off
Look but don't touch
Hey papi, you can't have me
Cause I'm the bomb
Diggy-diggy bomb
Diggy-diggy uhh
Tricks and traps, this and that
Will never spark my interest
Have me impressed

Why, why
It takes more to allure a lady
Why, why
It takes a lot to get what I want

What'chu wanna know
papi-ey papi-o...


Why, why deep stares
Gonna get you nowhere
Why, why cheap talk
Can win no heart

What'chu wanna know
papi-ey papi-o...


You dropped the ball
I don't fall that easily
Yeah-I-yeah
Tricks and traps
No I don't fall for that
Hate to say but you hit the wall
I don't fall that easily…
Yeah-I-yeah
Get off my back
Cause I don't fall for that
And I won't fall for you


No comments: