To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, February 22, 2007

I woke up this morning...

Vaknade vid sex. Mamma ville att jag skulle kolla om bussarna gick idag. De gjorde de inte. Jäkla SNÖ...

Detta innebar att jag inte skulle kunna gå på lektionen idag. Jag hatar och missa sådant, speciellt nu inför tentan. Hade dessutom några frågor jag skulle ta upp med läraren. Sen skulle jag och Lisa prata lite kring tentan efter lektionen....det blir ju liksom inte heller av. Får se hur det blir ikväll. Ska antingen bowla och skriva tenta eller boxas och se film med Andrea. Väntar på att Andrea ska höra av sig om hon kan eller inte. Det verkar ju nämligen inte som om tåg och bussar kommer igång. Står hela tiden på hemsidan att allt är inställt.

Sen försöker man ju kommunicera via internet med folk och skaffa lite info till tentan. Fullkomligt värdelöst. Internet stänger av sig var femte minut. Måste ha med snön att göra, för annars vet jag inte vad. Det stänger av sig utan att det ringer dessutom...*grr*

Imorgon ska jag ha fest och då vill man ju att gästerna ska kunna ta sig in hit. Trodde att jag skulle vara ledig imorgon och förbereda festen, men nu få jag gå på grupp B's lektion istället. Alla kommer nog att gå på den...

Har egentligen jätte mycket att göra. Städa, plugga, skriva, plocka i ordning, men jag kan inte riktigt finna energin. Kan inte tillräckligt mycket för att skriva på hemtentan och har inte ork/lust/energi att ta reda på tillräckligt med information, fast att detta vore det perfekta tillfället att plugga. Sen pallar jag inte riktigt städa heller. Har städat halva huset och tänkte ta resten imorgon, men då ska jag ju ha lektion och så så det blir nog inte av....*suck*

Guud...känner mig helt likgiltig....läskigt. Kan bero på att jag gick upp 6, såg på tv och käka frukost, gick och la mig halv 10 och gick upp igen vid ett. Ändrat dygnsrytmen lite och är skit trött i huvudet. Jag har inte fått mer gjort än om jag skulle haft lektion idag, vilket känns som ett jäkla slöseri, ärligt talat.

Det enda jag känner för att göra just nu är att spela tv-spel. Har inte gjort det på evigheter och känner ett behov av att styra små människor, eller skjuta dem...
*Läskigt*
När jag säger tv-spel menar jag inte typ Playstation 2 eller ngt, utan jag kör det hederliga Nintendo 64 eller Sega (sega megadrive). Sådana är oftast roligast. Typ Sonic (sega) eller Goldeneye (N64). Kan bero på att man kan de här spelen så pass bra nu att man "rular" dem!

Ajja, nu har jag bara skrivit en massa skit här i brist på annat, men vad gör man inte för att hitta anledningar att inte plugga....*sigh*

Hejdå och hoppas att snön
(av)dunstar....jag älskar snö, men jag älskar också framkomlighet och dessa två går inte att kombinera...

No comments: