To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, February 13, 2007

Känslig?

Idag har det inte hänt särskilt mycket. Har dock haft en körlektion. Börjar tycka att det blir roligare och roligre att köra, sen har jag en jätte trevlig körlärare också! Gick bra idag...hade dock lite problem med start efter typ trafikljus och så, men det löste sig på slutet.

Resten av tiden idag så har jag mest slappat i mina nya mysiga slappekläder (nytt ord!!).

Försökte se Goldeneye med mamma när vi åt, men efter att ha sett typ halva filmen så började det hacka och klydda. Tog ut skivan och kollade, men där var inga repor eller smuts så jag provade igen...Gick inte alls då. Provade då skivan i min egna dvdspelare och då funkade det perfekt. Provade då en annan film som inte heller funkar på m & p's dvd spelare och den funkade också på min spelare. Enligt mig kan detta bero på två olika saker;


1. Mammas och pappas dvdspelare är trasig (knappast, köpte i november)


2. Mammas och pappas dvdspelare är känsligare än min.


Känner mig inte särskilt tillfreds med alternativ två. Det betyder att där antagligen är ngt fel på skivan men min dvd spelare är inte känslig nog att märka det, vilket i sin tur betyder att om jag byter dvd spelare så kanske inte filmen funkar på den....så här har mina tankar gått de senaste timmarna och därför är jag rätt störd nu!

Det var nog allt för idag!

No comments: