To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, February 14, 2007

Showtime

Böjade se på Melrose Place (lite nostalgi känsla över 90-talet...) idag med mamma. Upptäckte en ny liten förmåga där, Grant Show, eller Jake Hanson (great efternamn!!) som han heter i serien....nice nice nice

Slår ju till och med Sawyer i Lost (Josh Holloway). Man får ju nästan magont...
Förresten...konstigt att se Amy Locane i något annat än cry-baby. Intressant att höra attt hon pratar likadant i Melrose Place som i Cry-baby....
I övrigt har jag städat åt mormor idag. Sen körde jag hem, med mamma vid sidan. Gick bra, men det är så annorlunda att köra mammas bil jämfört med den jag kör på körskolan...

Nu tänker jag inte skriva här på den här alla hjärtans fjuttdag, utan jag tänker gå och drömma lite nu...see you in my dreams mr Show (vad är det för efternamn?!)

Bye bye
Bilderna gör sig inte rättvisa...men vem blir lika
bra på bild som man är i verkligheten???

No comments: