To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, February 06, 2007

Födelsedag

Idag fyller jag 21! Var ute och åt med familjen coh fick lite presenter. I år var det fler som hörde av sig på sms (från personer som inte alltid hör av sig), men desto mindre på telefon (som brukar höra av sig), men man får inte hänga upp sig på sånt. Då blir man sjuk har jag hört.

Annars har det varit en rättså händelselös dag. Åkte in på filmvisning och så en usel tv-serie. Den var ju rolig och så, men den använde sig av en massa olika stereotyper som de drog på till det överdrivna. Serien var förresten The Shield. Såg två avsnitt. Kunde varit bra, men blev för pretentiöst (använde jag det rätt nu??).

Imorgon är jag ledig...eller jag ska städa och sånt, men jag har ingen lektion. På torsdag blir det mkt istället. Lektion, filmvisning och körlektion. Sedan bowling efter det.

Jag inget annat kul att skriva förutom att ni borde besöka och bli medlemmar här;

http://007secretagent.proboards83.com

Om någon vill ge mig en present så kolla in bilden!!

Godnatt från 21-åringen!

4 comments:

The Darkest Night said...

Grattis!! :)
Den där Bond boxen ser verkligen häftig ut!! Skulle inte heller ha nåt emot den!

Jexxie said...

TACK! nä eller hur! MÅSTE ha den...

Jessica said...

Hey!
Grattis i efterskott! :D

Jexxie said...

Tack!!!