To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, February 02, 2007

I am the one and only

När jag kom till skolan igår så kommer Lisa precis samtidigt. Hon kommer fram och säger
- Vill du veta ngt roligt (typ)???
Du var den enda som fick VG5 på tentan....

Först gick det inte in, men sen började jag spurta bort till där lappen hänger med alla resultat. Men det stämde ju...det innebar ju att jag var den enda som fått VG5 på någon hemtenta. Känner mig stolt, glad och samtidigt lite prestationsångest. Var lite dryg igår pga detta men det försvann sedan när jag, Karin och Lisa mötte upp Karins syster Sanna och hennes kompis Selma på Fagans i malmö. Har de världens godaste mat och cider där eller. Priset är lite väl mkt tycker jag, men sedan får man ju verkligen vad man betalar för.


Sanna, Karin & Lisa

För att vara lite extra dryg så kan jag nämna att vi spelade Buzz!, först hemma hos Karin och sedan hemma hos mig (efter Fagans). Jag vann 5 av 7. STOLT/KAXIG. När man spelar med pappa är det inte så ofta man vinner. Dock hade jag tur att lyckas trycka snabbast en del gånger, men det känns ändå KUL!


Jag orkar inte läsa igenom och kolla om texten jag har skrivit är sammanhängade för jag är skit trött och vill bara gå ner och lägga mig...så om där är stavfel så får det vara....

2 comments:

Jessica said...

Verkligen grattis till det fina resultatet!!! Du har all anledning till att vara stolt!!! :)

Jexxie said...

Ahh! Tack så mkt!!!