To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, February 26, 2007

Tears for Sears

Borde egentligen inte sitta här och skriva. Borde skriva mer på min hemtenta. Dock har jag skrivit 7000 tecken av 10000 på första frågan! Är på väg, men är samtidigt inte riktigt nöjd med resultatet. Känns som om man definitivt får nöja sig med G3 på den här.

Tänker inte skriva ngt långt idag, för jag behöver all min skrivenergi till att slutföra tentan någorlunda idag.

Får skriva fråga två imorgon och sedan redigera och liknande på onsdag (hoppas, hoppas).

Om ni förresten undrar över rubriken så valde jag den för att jag sitter och skriver om programmet Extreme Home Makeover, som elakt kallas just Tears for Sears.
Rätt fyndigt tycker jag...

No comments: