To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, March 02, 2007

Breakfast without Tenta

Igår lämnades tentan in...tack och lov. Nu är allt man önskar att få tillbaka den...eller?
Firade lite med Karin och Lisa. Vi såg tre filmer;
"You, me and Dupree" - var sådär, inte alls lika rolig som jag trodde
"Breakfast at Tiffany's" - underbar. Trodde att det skulle vara en romantisk drama film, i stil med Casablanca, men nej. En mycket rolig film och kläderna är underbara!!
"Frostbiten" - Knappast sämre än dess amerikanska motsvarigheter, men det kunde dock ha varit lite bättre skådisar...speciellt EN person skulle INTE varit med....*hmpf*
Slutet var väl inte helt tillfredställande heller, tyvärr.

Innan på dagen så vi TimeCode i skolan. Kul experiment, men 1 timme och 40 min var definitivt för mycket. Man skulle ha fått reda på redan från början att skådisarna improviserade i 100 min, utan klipp och avbrott. Speciellt Stellan Skarsgård var mycket imponerande. Till och med Salma Hayek gjorde bra ifrån sig...*weird*

Idag träffade jag nästisen. Dock blev det en kortare visit än tänkt. Kul att träffas ändå!
Jag städade även åt mormor idag. Lite extra inkomster är aldrig fel...*host*

Nu ska jag riktigt njuta av att vara LEDIG (iaf tills måndag)

C ya later

No comments: