To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 22, 2007

All Alone

Shoppade loss lite kul saker till lägenheten dag. Hittade precis de saker jag behövde plus lite annat. Skulle egentligen se filmen i skolan men Lisa fick mig på dåliga tankar. Åkte till Sparta och lämnade av lite hyresavtal och annat istället. Kul med våra små äventyr.

Gick skit dåligt på bowlingen idag. Jag skyller på mina bowlingskor. De nöter bort min lilltå lite i taget. Har jag tur finns det kanske lite tå kvar till klubbmästerskapet…

Jag kommer att bli HELT själv på lördag. Gillar jag inte alls. Kusligt att vara själv i vårt stora hus. Mycket läskigt.

Nu är det inte mycket som behöver inhandlas till flytten. Dammsugarpåsar, duschdraperi och en persienn. Sen behöver jag ju typ matvaror och kaffe, men det kan jag inte handla förrän då.

Ska bli kul att se Lisas lilla krypin. Det blir ju om lite mer än en vecka!! Känns verkligen som om tiden börjar rinna iväg och det är ju bra på ett sätt. Men samtidigt innebär det att nästa tenta närmar sig. Den ska ju in den 16 april och dessutom redovisas då. Har dessutom halkkörning den veckan med den obehagliga läraren.
Får helt enkelt försöka överleva…

No comments: