To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, March 05, 2007

Money Money

Jag är sååå trött. Detta trots att det enda jag gör är att sova...*odd*

Provade brännaren idag....trodde det skulle funka, men skivan går inte att spela upp varken i datorn eller på min dvd spelare. Däremot går den säkert att spela upp på brännaren....allt detta klydd med -R och +R...blir sååå irriterad på det att jag inte orkar bry mig.

Hände en annan kul grej idag. Var helt inställd på att det inte skulle bli ngt, låter liksom för bra för att vara sant, men det hände. Dock börjar jag tveka, blir så jobbigt när man kommer till den ekonomiska avdelningen. Tänk om man hade haft ett jobb...

Fick hem två filmer som jag hade beställt. Något erbjudande från home entertainment om en ny klubb som inte ska ha barn filmer utan bara för vuxna. Fick två filmer och två biobiljetter för 50:-! Filmerna var Volver (eller Att Återvända som den heter här i fån-Sverige) och World trade Center. Har så många filmer som jag vill se, men som sagt, inte lika kul att se film själv.

Började en ny delkurs idag. Låter jätte intressant, men det kommer att bli tufft. Problemen hopade sig direkt när det stod att man skulle vara två och två på en uppgift. Jag, Karin coh Lisa tittade på varandra. Det är ju inte så att vi MÅSTE vara tillsammans för all evighet och att vi inte kan jobba med någon annan. Men det är ju självklart att man vill jobba med de man umgås mest med. Dessutom vet jag att både Lisa och Karin tar seriöst på tentorna så det blir säkert bra om vi väl börjar sen. Men än så länge står frågan öppen hur vi ska göra. Väldigt tuffa frågor. Eller den första skulle vara på 7500 tecken och man skulle jämföra två saker. Ska nog lösa sig. Den här uppgiften var den som var individuell. Den andra där man skulle jobba i par skulle uppgiften vara 15.000-20.000 tecken *suck* och redovisas muntligt i 15 min dessutom...*djupare suck*

Har nog inte hänt något annat spännande idag, inte mer än att jag höll på att blåsa bort när jag gick hem ifrån bussen. De som känner mig vet att då måste det blåsa ordentligt och det var fan nästan orkan...nu regnar det istället.

1 comment:

Shitpit said...

Hah! du har fel. jag gick min väg. jag var nämligen hungrig och det väntade fisk därhemma.. :)