To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, March 19, 2007

Up & Down

It goes up and down. Ena dagen är superbra, nästa är kass. En del börjar bra, men slutar i katastrof. Som idag. Hade en lagom rolig föreläsning och sedan shoppade jag runt med Lisa på Nova området (jättekul!!). Sen gick det bara utför. Orkar inte gå in på detalj men jag hade körlektion och det var inte med den jag brukar. Snacka om kritisk. Kände mig som världens nolla när jag gick därifrån. Som den svaga människa jag är tänker jag avboka mina kommande lektioner tills min "riktiga" lärare kommer tillbaka (om tre veckor, suck).
Pallar inte med ett till ångestmoment...






Wish that I could cry
Fall upon my knees
Find a way to survive
Without to many tears






1 comment:

Lojsie said...

vet att det kan vara jäkligt jobbigt med kritik och speciellt när man redan själv känner sig besviken, men ge inte upp. Ta istället revanch och visa den här nya körläraren hur strålande du är!