To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 29, 2007

The computer says NEW

Har skaffat en laptop nu. Sitter och skriver från den. Snacka om att man måste vänja sig. Lite lagom läskigt. Tog evigheter innan jag hittade "Den här datorn". Här heter det DATOR istället. Köpte iaf en laptop (bra kvalite) och en alldeles ny mobil för sammalagt 3000 kr. Fick då ett likadant abonnemang, telenor, som jag hade innan. Sparade typ 8000-10000 kr på det här sättet.

Bowlade idag. Spelade bara tre serier. Vi (jag och Andy) beslutade oss för att vi hellre ville hem och testa datorn. Mobilen var slut så jag får vänta tills de får in en ny. Måste dock betala för telefonen redan. Lite lagom störigt.

Men men. Nu ska jag avsluta och fortsätta att titta vad som döljer sig på min nya laptop!!

No comments: