To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, March 31, 2007

The Lost Word

Bowlade idag. Kände inte alls för det pga olika saker, men bowling blev det. Spelade på träbanor, vilket brukar innebära att jag spelar bra, så även idag. Slog bra i första och andra serien. Fick sedan en hjärnblödning i tredje. Men sen skärpte jag till mig och kom ur koman i fjärde, tack och lov. Personen jag spelade med slog sämre, så helt värdelös var jag inte i alla fall.
Hade tänkt föra över lite saker från min hårddisk till laptopen, men det visade sig att det inte finns något word på laptopen. Kan inte göra ngt förrän det är fixat. Tur jag köpte datorn en bit innan jag flyttar så jag hinner ordna det. Ska förresten hämta min nya mobil imorgon. De ringde idag frå Nova/Expert och sa att den har kommit in. Personalen fick nog lite dåligt samvete när jag frågade om jag måste börja betala abonnemanget nu istället för när jag får telefonen. Jag tittade lite surt på dem och de lovade att skynda sig att hämta hem telefoner....*power*

Fick förresten reda på av Lisa att jag får en internet sladd när jag hämtar nyckeln. BRA! Sen får man tydligen en påse att tvätta sin Bh i också...ja de är underliga på AFB.

Lisa har ju flyttat in idag. Roligt. Är mega sugen på att åka och titta. Eftersom jag inte flyttar förrän om en månad så måste jag ha ngt annat att koncentrera mig på. Dock är det skönt att veta att jag bara måste stå ut i en månad till...

Börjar smått få lite panik över tentan. Har hyffsat koll på den gemensamma uppgiften. Har INGEN som helst koll på vad jag ska skriva på den individuella....

Sen är det ju muntlig redovisning....*svälj*

Sen är det halkkörning på det, med den hemske läraren...*super sigh*

SEN ÄR DET FLYTT

Sen är det uppsats....

1 comment:

Anonymous said...

Att flytta är enormt kul, men jäkligt jobbigt!