To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, April 01, 2007

Behind every great woman...

Var och hämtade min nya mobil, en Sony Ericsson Z530i. Fungerar bra, dock är jag alltid tveksam när jag får en ny mobil. Jag kan vara jätte exalterad innan jag får den, men sen när jag fått den blir jag alltid tveksam om den kan leva upp till den gamla. Fick överfört min telefonbok också. Resten av dagen har jag ägnat åt praktiska saker. Först har jag adressändrat på adressandring.se. Sen har jag betalt pappa för mina räkningar. Sedan passade han på att visa hur man gör själv. Jag har ju faktiskt införskaffat engångskoder och allt. Har aldrig använt internet själv till att betala förut, men nu är jag så illa tvungen. Verkar dock lätt tack och lov. När jag inte har varit duktig har jag sett lite på Simpsons säsong 6. Älskar Treehouse of Horror avsnitten. Ska nog beställa den DVDn med bara sådana avsnitt på. Vi får se...

Nu ska jag leta efter mina försvunna kartonger, känner mig något deprimerad över att vi inte hittar dem. Vi har ju flyttat på utemöblerna och allt....*gråt*. Jag går och dör om jag inte hittar dem, för mina "coolaste/bästa" saker fanns i dem (vad annars). Det är väl aldrig de kartonger med minst värdefulla saker som försvinner....

Har också hunnit med att övningsköra lite idag. Detta inträffade då vi hämtade min mobil på Nova. Var tvungen att köra i den jäkla Fjelierondellen också...hatar den. Gick bra dock!!

Förresten, har skickat ut sms till en del med mitt nya mobil nummer. Har jag missat ngn så hör av dig/er.

Måste nämna att jag inte har gått på ngt aprilskämt idag!!

*Om ngn undrar över bilden så var jag bara tvungen nu med min nya självständiga image...*blink blink*

No comments: