To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, April 17, 2007

Gaze Predator

Händelserik vecka och det är bara tisdag. Igår lämnade vi in tentan och redovisade den. Skönt att ha det gjort, men jag var så nervös så jag tänkte nästan gå igen. Dock hade jag aldrig gjort det för konsekvenserna är 10 gånger värre så det gör jag ALDRIG. Så länge konsekvenserna är värre gör jag hellre det jobbiga. Som imorgon till exempel. Jag ska göra halkkörningen, vilket jag inte alls vill. Är jätte nervös för att jag inte ska få intyget. Läste precis att man inte får intyget om man får motorstopp för många gånger...tack för det...

Sen är det den läraren som jag hatar som ska hålla i det....usch försöker att inte tänka på det men det är svårt. Det finns dock inget jag kan göra åt det så det är lika bra att bara åka in och få det gjort. Det är mellan 8.30 och 12.30. Så de med hjärtta på rätta stället kan väl tänka på mig då....pleeeeeezz

Det har ju dock hänt lite roliga saker också. Efter tentan igår var jag på körskolan. Det var väl inte dagens höjdpunkt, men ändå. Sen åkte jag ut till Nova med Lisa. Sen åkte jag hem och sedan åkte jag in till Lisa igen. Jag, Lisa och Karin skulle nämligen fira att vi var färdiga med tentan och att redovisningen gick bra (har fått för mig att den gick bra, det är ju dock svårt att få ett ärligt svar på den frågan..)

Vi såg Domino, som var häftig (ja häftig är precis rätt ord). Sedan såg vi Kiss Kiss Bang Bang som är skitbra, den hade jag dock sett innan.

Idag var vi inne och såg de resterande redovisningarna. Trots att jag mådde dåligt (och precis idag har jag lyckats slarva bort min pillerburk, som kostade 69:- på designtorget *gråt*) var det en mycket trevlig "lektion". Fick höra en redovisning om Predator som man hade tillämpat Gazeteorin på. JÄTTE BRA, ROLIG OCH INTRESSANT!! Måste se Predator...blev riktigt sugen fast att den verkar klyschig...

Efter lektionen åkte jag, Karin och Lisa till Malmö. Gick in på Systrarna Greenes och köpte lite kul grejjer till flytten. Sen skulle jag egentligen följt med till IKEA, men jag pallade inte när jag mådde så dåligt. När jag kom hem vid två gick jag och lade mig direkt. Gick sedan upp halv sex....kommer inte somna ikväll, men vem bryr sig, inte jag iaf.

Återkommer imorgon med rapport om hur det gick på halkkörningen

1 comment:

Anonymous said...

saknade dig på Ikea! Lycka till på halkan, gör som de säger (man kan bli kuggad om man inte kommer upp i tillräkligt hög hastighet)och bara njut för dte är skitkul!