To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, April 09, 2007

100 posts!!


Detta är mitt hundrade inlägg på den här bloggen!!
Vad kreativ jag känner mig!!
.
Bowlade idag. Gick bra tyckte jag och man märker att man blir bättre och bättre för varje tävling. Sen kom vi inte i toppen, men det är för att vi inte har "Bingo" och så vidare. Det är bara det som skiljer (bara och bara...)

Var även på besök hos Lisa idag. Vi fick bestämt vad vi skulle skiva och när vi ska träffas igen. Käkade även lite och såg
What ever happened to Baby Jane?
Den filmen var inte alls som jag trodde. Detta innebar dock inte att den var dålig, men kvinnobilden är inte den bästa...

Håller på att längta ihjäl mig tills jag ska flytta, på grund av en mängd faktorer. Mindre än tre veckor kvar nu. Läskigt. Sen är jag lite orolig för jobbet. Rädd att jag inte kommer vara snabblärd som jag påstått. Hoppas dock att jag kommer in i det, för det är "goa" pengar.
.
Såg 10 avsnitt av Förhäxad igår. Har bara sex kvar nu. Sen är det extra material. Hoppas, hoppas att det slutar bra. Dock vet jag lite, så fullt deprimerande kan det inte vara.
Men men, vill återgå till avsnitten så BYE.

No comments: