To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, April 24, 2007

A trip to the wasteland

Snacka om Waste-day. Hade körlektion klockan 09.15 och tänkte att det är bra för då är jag hemma igen vid tolv och kan packa hela dagen. HA! Tittade inom Lisa en kort stund efter lektionen och tog en buss senare. Kändes kul att man bara kan titta in sådär utan större planeringsmoment. Synd att jag inte hade tid att åka in och se film senare dock. Men i alla fall. När jag kom hem vid 13.00 så tog jag något att äta och sedan gick jag och vilade en stund. Vaknade klockan 18.30 och fick smått panik. Beställde då mat och har bara packat i typ en timme. Kommer aldrig att bli färdig med de jäkla garderoberna....grr...

Får försöka vara mer effektiv imorgon. Har körlektion då igen vid 09.15. Sen MÅSTE jag vara lite effektiv. Och nej, ingen nyckel hade lämnats in. Är detta för att jävlas??????

Sen är jag lite orolig angående två saker;

1. Bostadsbidraget. Varför kan jag inte få besked och kommer det att skickas till den nya adressen och i så fall kanske det redan ligger i brevlådan på den nya adressen. Då kanske det försvinner, hon som bodde där innan kanske tar det av misstag eller så är brevlådan så full så brevbäraren fyller den inte med mer (har hänt tidigare)

2. Elen. Måste ringa Lunds energi och be dem sätta igång elen. Problemet är att jag inte vet exakt vart jag ska ringa och sedan var det något klydd med hur man gjorde. Tänk om det inte kommer igång tills på fredag?!?!?!?!

Nä nu måste jag lägga mig och sova (konstigt nog är jag trött) så jag slipper ångest och kan vara pigg imorgon. I natt så drömde jag att jag fick nycklarna....snacka om besatt.

1 comment:

Lojsie said...

Förlåt, glömde meddela att jag igår gick till din brevlåda och där låg inget om bostadsbidrag. Däremot enn flyttkort från Andrea och något annat som jag inte minns vad (inget viktigt).

Hoppas det löser sig med allt!