To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, April 07, 2007

Gone East(er)

Idag var det påskafton. För mig blir påsk, midsommar och jul detsamma. I alla fall i matväg. Ägg, köttbullar, prinskorv och en macka med rökad korv. Börjar allvarligt talat tröttna lite. På tal om trött så är jag mega trött. Sov ändå till typ tolv och låg i sängen till ett. Sen har jag spelat lite tv-spel och därmed legat ner. Så var tröttheten kommer ifrån kan man undra...

I övrigt tycker jag inte det känns som påsk. Den helgen försvinner allt mer ur mitt medvetande. Förra året kändes det inte heller som påsk. Affärerna har inte alls lika mycket påskgrejer som förut heller. Försöker man "fada" ut påsken, som man gör med Halloween?????

Imorgon måste man ta tag i tentan, men inte förrän imorgon.

Igår satt jag ett bra tag vid youtube och kollade på charmed filmer som folk gjort. Sparade dem, men det är ett konstigt system som man sparar på. Ibland försvinner kategorierna som man gör osv. STÖRIGT.

Man börjar tänka en massa när man sitter på youtube, när man hör sorliga låtar och tittar på klipp från Charmed och Lost..



No comments: