To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, April 14, 2007

Mallorca 1998

Har skrivit färdigt min tenta nu. Är inte riktigt nöjd dock. Skulle vilja utveckla lite mer, samtidigt som jag inte vet hur, samtidigt som inte tecknen räcker till....hmmm. Jag lovar att detta bara blir en G tenta. Annars är det fel på rättningssystemet (om det inte blir U då...)

Spelade lite biljard med bror min igår. Gick mycket bättre än vad jag trodde. Jag har spelat en gång tidigare och det var när vi var på Mallorca 1998. Vann 1 av 4, men var jätte nära vinst hela tiden! Det är faktiskt riktigt kul att spela. Sen förstår jag inte varför alla klot/bollar utom den vita repellerar hålen....märkligt

Såg färdigt Förhäxad säsong 8 igår. Böligt och glatt på samma gång. Man får en sådan där klump i magen över att ens liv inte är likdant på något sätt. Svårt att förklara.
Ska försöka se extra materialet i veckan. Äntligen lite sådant på DVD utgåvorna. Det har inte funnits något på de sju andra säsongerna, så tack för att det kom nu. Bättre sent än aldrig eller?

Byyyyyyyeeeee

1 comment:

Anonymous said...

Jäkla lyckost! Har precis kommit hem till Lund för att sätta mig och skriva 5500 tecken i natt på tentan!