To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, April 11, 2007

Sagan om de två tentorna

Idag har jag lyckats skriva lite mer på min tenta. Har skrivit ca 3000 tecken nu. Känns dock som förra gången, alltså DAGIS. Skriver bara ren fakta från anteckningarna och det känns inte eget eller personligt eller eftertänkligt eller något. Kunde egentligen skrivit färdigt idag och gjort den gemensamma imorgon, men har varit på besök hos mormor. Jag tog i och för sig med mig datorn dit, men det blir ju som det blir. Har inte skrivt något sedan jag kom hem...
Nu kommer det bli jätte stressigt. Måste skrivit det gemensamma tills fredag och då kommer jag inte få tid alls på fredag att skriva för då är jag upptagen hela dagen. Sen på lördag vet man ju hur det blir och på söndag ska jag bowla och sen iväg igen. På måndag är det inlämning och redovisning.....*suck*

Nu blev jag deppig igen så jag måste ta tag lite i skrivandet.

Övningskörde förresten lite i Malmö idag. Passade på att köra både fram och tillbaka från mormor. Imorgon blir det lite mer för då ska vi hämta Marie och kanske ut på "utflykt"! Förhoppningsvis till Nova.

Goodnight my precious

No comments: