To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, April 12, 2007

Myran

Idag har man varit flitig. Först hämtat mostern min i morse. Sedan handlat och sedan skrivit tenta. Även hunnit städa huset, baka en kladdkaka och bowlat. Har förresten hunnit shoppa lite på nova också, bland annat en kalender för 2007. Den jag har slutar i mitten på juni och jag vill skriva in mina arbetstider och sådant.

För övrigt så har jag skrivit 4000 tecken (av 7500) på den individuella tentan och 6000 (av 7000) tecken på den gemensamma. STOLT?!?

En kompis till mig har precis startat en bra blogg om något som berör oss båda. Känns skönt att få ett "forum" för det liksom. För er som är intresserad finns det en länk i högra kolumnen.

Nu ska jag ta och fortsätta med tentorna och sedan ta och uppdatera min nya kalender. Sedan ska jag försöka hinna med att skriva in de nya filmerna jag köpt i filmregistret också. Närmar mig 2200 stycken filmer nu!

Godnatt små vänner

No comments: