To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, April 08, 2007

Påskmix

Idag har jag varit på Nova och shoppat lite. Skulle äntligen köpa det sopsetet som jag velat ha. Det finns bara en sort och det finns på Bolagret. Tyvärr var det slut när jag för en gångs skulle skulle köpa det. Min vanliga tur...

Hade helt glömt bort att vi skulle till Nova idag. Gick och lade mig vid 06.00 igår/idag. Låg coh tittade på Förhäxad säsong 8. Kommer att sakna det samtidigt som jag tycker att det är skönt att det finns ett definitivt avslut.

Fick iaf handlat lite filmer på Nova. Handlade även "underlägg" till att ha på matbordet. Hittade också billiga hyllor med sugpropp till toaletten. PERFEKT! Hoppas nu att badrummet såg ut som jag minns, med kakel...

Varför regnar det idag? Man bli ju inte direkt sugen på att sätta sig ner och skriva tenta. Men jag måste iaf maila min handledare innan dagen är över.

Imorgon är det bowling som gäller. PÅSKMIX. Det är klockan 09.00, men det får man överleva. Jag ska spela med pappa, och Andreas ska spela med Lena från Miss. Vet inte om det är varannat slag eller varannan ruta. Får se imorgon.
Efter bowlingen blir det tydligen av till Lisa och planera plugg och dylikt.

Nu ska jag gå ner på mitt rum och sätta in de nya filmerna i hyllorna och sedan se mer Förhäxad tror jag.

1 comment:

Anonymous said...

haha, rolig hare. ;)