To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, April 20, 2007

Sunshine

Var på uppsats grej i skolan. Kändes faktiskt nyttigt! Fick även lite mer koll på vad jag ska skriva om i b-uppsatsen. Sedan blev jag hämtad och jag körde in till Malmö, mormor. Där käkade jag, mamma och Andy och sedan städade jag. Ska strax äta något smått igen för sedan ska jag på bio. Ska se Sunshine med några i klassen. Känner inte alls för att se den filmen, ville hellre se Hot Fuzz, men jag går för sällskapets skull. Efteråt blir det väl till något ställe för öl (eller cider för mig). Mamma och pappa gick med på att hämta mig, för sista bussen går ju vid kvart över elva. Ska bli skönt att slippa pendla.....only one more week.

Imorgon blir det fest hos Lisa som jag nämnt tidigare. Ska åka taxi hem. Måste hem och packa färdigt. Har mycket att göra nästa vecka, men det ska bli kul samtidigt. Har bland annat tre körlektioner. Måste få körkortet överstökat.

No comments: