To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, April 02, 2007

Tänker jag så dör jag

Satt och tänkte på vad jag skulle skriva här medan internet laddade. Tänkte att jag kunde skriva att jag har skrivit sammanfattning på en bok jag ej begriper, men att det nog löser sig. Sen tänkte jag att det är ju faktiskt bara en fråga på 7500 tecken som jag ska skriva sedan. Jag har i och för sig ingen info eller så, men det löser sig nog. Sen kom jag att tänka på att vi måste ju SKRIVA ner den här gemensamma tentafrågan också och det är 20000-25000 tecken...*svälj*. Sen är det muntlig redovisning. Plötsligt känns den 16 april inte alls långt bort. Nu tappade jag all energi att överhuvudtaget skriva mer så jag får gå ner och packa lite kartonger. Jag har i alla fall hittat lite film info till den gemensamma frågan, så lite duktig har jag varit...*sigh*

Måste även påpeka att följande bild inte kan ha mer rätt....
Klicka på den för att se en större version



1 comment:

Anonymous said...

Hej!
Värst vad du blev deprimerad. Det kommer du att klara galant. Jag har hört gnället tidigare. Se framemot flytten istället och jobbet. Grattis än en gång till det. Förresten har du städat färdigt ännu? Sitt i så fall inte framför datan..................hi,hi. Upp med humöret, gumman och glad påsk!