To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, April 26, 2007

Before sunset

Insåg när jag vaknade i morse att det kommer att bli väldigt stressigt med att packa ner allt. Det är i och för sig bara lite småsaker överallt och inget avancerat men när det är så mycket olika sorters småsaker så blir ALLT mycket. Sen fick jag äntligen reda på att nyckeln är inlämnad, men när pappa skulle hämta den så var där stängt. Precis idag stänger de tidigare och imorgon öppnar de extra sent av någon anledning. Skulle egentligen börjat flytta saker tidigt på morgonen, men de öppnar inte förrän 11.00 så det blir att vänta. TYPISKT. Men som jag åter igen konstaterar; Jag är INTE förvånad.

Nu ska jag återgå till att packa. Har i alla fall packat alla filmer och köksgrejjer. Håller på med cd-skivorna och det kommer att bli tufft att få plats med dem. Kan nämligen inte ta med mig de stora ställen (antagligen) så jag får ta de små och där är inte lika många fack...*sigh*

Väntar på att pappa ska komma hem dessutom så jag kan få lite hjälp. Han ska även ha lite mat med sig så man får nya krafter. Men men....flytt imorgon så jag får se om jag hinner skriva då.

Hoppas hoppas att jag hinner packa allt. Börjar få slut på kartonger också. Filmerna tog fler än jag trodde så antagligen får jag packa upp dom först i lägenheten och sedan ta tillbaka kartongerna och packa ner exempelvis böckerna....

No comments: