To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, April 25, 2007

Cleanin' out my closet

Idag har jag varit lite mer effektiv än igår. Har tömt mina garderober och packad ner lite "skrivbordstillbehör". Imorgon åker filmerna ner i kartonger....har dragit lite på det för jag vill inte gärna lägga ner dem i kartonger i fall de skadas eller dylikt, men jag antar att jag måste.

Gick väldigt bra på körlektionen. De senaste gångerna har han inte anmärkt på något speciellt, utan istället delat ut beröm titt som tätt. Sen klarade jag det fjärde och sista teoritestet, så nu bokas jag nog snart in på det riktiga. Hann inte riktigt diskutera det för jag fick små springa till bussen. Men tar det nästa gång. Sen är det inte många körlektioner kvar heller enligt läraren. Hade varit skönt om jag hade haft körkort till pappas 50-års fest, men det är nog att vara lite för postiv och opptimistisk (vad olikt mig).

Såklart var inte nyckeln inlämnad idag heller. Jäkla b*tch. Hade inte anklagat henne om hon hade svarat på mitt sms, men det har hon undvikit. Lämnar säkerligen in nyckeln imorgon eftermiddag eller på fredag. Bara för att jag inte ska lyckas flytta in tidigare eftersom det har hon inte fått pengar för. Hon har fått från och med fredag...*snålt*

No comments: