To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, April 15, 2007

Sleepy

Har varit iväg hela dagen idag. Först bowlade jag på Baltiskan 12.20. Gick bra, slog 657 trots nästan inga strike. Fick bara tre missar dessutom så jag är helnöjd.
Vad jag är mindre nöjd med är min tenta som ska in imorgon. Åkte till Karin efter att ha kommit hem ifrån bowlingen och där avslutade vi den gemensamma tentan, som dessutom ska redovisas muntligt imorgon. Kommer att gå skit om jag känner mig själv, men jag har inte energi att freaka ut så det får vara tills imorgon. Nu vill jag bara sova. Dock ska jag redigera min egna tenta nu innan jag går och lägger mig så goodbye.

Karin; Tack för att du misstog mig för Lisa alldeles nyss....keep up will you

No comments: