To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, April 06, 2007

Film i korthet

Hmmm, denna veckan är där två dagar som jag ej har skrivit på. Detta är för att jag har varit borta eller upptagen på kvällen. I Tisdags var jag hos Lisa och igår var jag på Fagans med Andrea, Karin och Heinz. Sen följde Andrea med hem och så så vi Katte revyn (med Idol-Ola...WOW..not). Låg och pratade och somnade sen vid typ halv 4 eller kanske var hon fyra?!

Morgonen har vi ägnat åt att vara sega och faktiskt sett två filmer. Rope och Date Movie. Den senare hade jag redan sett och vi tog den för att den inte varade så länge. Rope varade i 78 min och Date Movie i 88 min eller ngt. Nu sitter jag här och har ångest över att jag inte skrivit på tentan. Rätt åt mig om jag bara får G eller i värsta fall U. En vecka kvar till inlämning (lite mer) och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag har iaf ingen fakta. Jag minns inte heller om man skulle ha med en film (vad annars?!) i analysen...

Men men, nu ska jag titta igenom fotona från igår och sedan ska jag se Simpsons. Antagligen kommer inte detta hända eftersom jag måste göra köttfärs åt min eländiga familj (iaf ibland). Vad är det där för ord som jag så sällan får utnyttja...jo FRITID.

Men vem ska egentligen plugga och stressa när det är påsk?? Det är faktiskt långfredag idag och då ska man sörja och vara seg hela dagen. Eventuellt äta lite påskgodis också...

1 comment:

Lojsie said...

hallå där! har påskharen kommit till dig idag? Han gömde ett jättestort ägg till mig, men det var inte så mkt godis i det (tur) utan istället en pocketbok ;)