To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Friday, April 13, 2007

Pool

Busy day today! Först upp jätte tidigt (07,30) för att åka till Lisa. Träffades där klockan 10 och sprang även inom Netto. Var fruktansvärt nervös när jag gick från 162 till stadsbussen. Gick ju där med en stor och tung datorväska. Alla stirrade på mig, eller rättare sagt väskan. Speciellt när jag satt på stadsbussen. Lite obehagligt.

Sedan Karin kommit började vi försöka sätta ihop våra tentor till en gemensam, vilket gick rätt bra. Hann med att käka lite frukost (Karin bakat), efterrätt (jag bakat) och mat (Netto). Karin utsatte mig och Lisa för små äventyr hela tiden i och med att det var fredagen den 13:a. Bland annat spillde hon ut all äpplejuice över bordet med allt arbete....hmmm

Sen efter allt ståhej blev jag hämtad av pappa och så åkte vi vidare till Kävlinge och hämtade biljardbordet som vi köpt. Jag fikade medan pappa och Benson släpade in bordet till släpet. Var en intressant syn när vi kom hem och pappa, Andreas,och två andra skulle släpa ner bordet till källaren...
Men nu står det där i alla fall....

Nu ska jag skriva in de filmer jag köpt idag (fått hemskickade rättare sagt) och testa de DVD spel jag köpt. Eventuellt blir det lite biljard också....Godnatt

Måste bara tillägga att jag vaknade utan balanssinne idag. Fruktansvärt jobbigt. Kändes dock bättre efter en ipren. men jag måste nog gå och ta en till nu för det börjar komma tillbaka, tyvärr.

1 comment:

Lojsie said...

hej, hur går det med tentan? Säg inte att du är klar!

Tror inte att du behöver oroa dig för att gå runt med datorn i stan. Är ganska vanligt med folk som gör det och på stadsbussen till mig är det dessutom flest studenter som åker och de brukar själva åka runt med sina laptops. :)

Kramiz!