To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, April 10, 2007

Jessica English

Har ändrat layouten på alla mina bloggar nu. Jag har kommit igång och skriver på alla nu. De är på engelska, inte svenska. I alla fall layouten. Får se om jag kommer att skriva på engelska på de andra bloggarna. Beror helt enkelt på. Dock fortsätter jag nog med svenska på den här bloggen. Men får jag in ännu fler önskemål om att det ska vara på engelska så kanske jag ändrar. Får se...

Har även hunnit skriva lite på den enskilda tentan. Än så länge har jag bara skrivit 1300 tecken, en jag har kommit igång i alla fall. Ska vara 7500 sammanlagt. Sen ska jag börja skriva och leta info till den gemensamma tentan imorogn. Ska se om jag kan installera word på min bärbar dator. Hittade någon skiva så vi får se om det går när jag har Vista, istället för XP. Ifall det går kan jag ta med datorn när vi ska till mormor imorgon. Annars går hela dagen. Men sen gick jag inte upp förrän 15.00 idag så jag missar rätt mycket när jag bara är hemma också, suck.

Nu vill jag i alla fall göra lite reklam för mina andra sidor. Har som sagt uppdaterat alla och kommer att skriva lite oftare på dem än vad jag har gjort tidigare. När jag flyttar får jag väl ännu mer tid till det dessutom. Då har jag bara uppsatsen att skriva, och sedan bara jobb.


Hann inte se de sista avsnitten av Förhäxad/Charmed igår. Satt och tittade på youtube istället. De har förresten gjort en ny sak här på blogger så att man kan lägga upp fyra stycken youtube videos. Kolla in själva på mina bloggar Charmed, Friends och Movies.

Det finns även länkar i sidan här till höger!!

1 comment:

Anonymous said...

inte engelska i denna bloggen tack. gillar svenska :)

Det där med att lägga upp videos får du visa mig sen hur man gör. låter intressant