To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, April 29, 2007

Total lockdown

Hejsan. Nu har jag flyttat vilket är anledningen till att jag inte har skrivit här. Dock finns det ytterligare en anledning. Internet funkar självklart inte i lägenheten. Jag får ringa om det imorgon, samtidigt som jag ringer om att där inte är värme eller något protokoll från besiktningen.

Jag skriver mer om flytten när jag fixat internet. Annars måste jag säga att det är med blandade känslor jag bor någon annan stanns. Är hos päronen nu och det känns inte alls som hem längre...bra eller dåligt??

Ajja, skriver som sagt mer när jag skaffat internet. Don't hold your breath...

1 comment:

Lojsie said...

hoppas det ordnar sig med internet. du får nog besiktningspappret av bovärden om det inte låg i lgh. Vi ses 1 maj!