To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, April 22, 2007

DRIVING me crazy

Blev ingen fest igår, inställt. Det positiva i det är at jag fick vilat mig, vilket jag verkligen behövde, och jag har kommit igång med att packa/sortera filmerna. Ska ner och fortsätta nu. Var en snabbis på Rusta och köpte en mopp. Skulle köpt ett diskställ, men med min tur var det såklart slut. Köpte lite filmer istället. De sålde 3 för 99 och där var MÅNGA B/C filmer, men också en del A-A½. Fick även kört lite, vilket kändes jätte bra. Imorgon är det körlektion och det blir antagligen en massa parkerande och backning. Lite jobbigt, men det är lika bra att öva så att man inte får en panik attack när man gör det på RIKTIGT sedan...
Kommer att ha körlektioner på Mån, Tis och Ons. Fullt upp helt enkelt.

Lisa: Tråkigt med Theia. Får bli en annan gång.

1 comment:

Lojsie said...

Hur gick körlektionen idag? Fick du ut nycklen till lägenheten? Vilken mopp köpte du på rusta? Blev det den som jag köpte? Den har funkat jättebra för mig. :)

Snart är vi grannar!