To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, April 23, 2007

Apateuleul gatgo shibeun yeoja


Hade biblioteksundervisning idag. Vi var fem stycken. Då var minst tre på "fel" tid och skulle egentligen varit senare. Snacka om Tråkigt med stort T. Samma saker sades som förra gången och det var inte direkt kluriga saker som förklarades, utan saker jag lätt hade listat ut själv. Typ att man söker genom att trycka på *håll i er nu*...SÖK.
Det som gicks igenom kunde ha gått på max 20 min, men nu fick man sitta där i två timmar istället.
V.ä.r.d.e.l.ö.s.t

Sen skulle jag hämta ut min nyckel till lägenheten men den har självklart inte lämnats in än. Typiskt. Men min tur lämnas den väl in på torsdag...

Sen hade jag körlektion som gick bra. Dock börjar man bli trött på det och vill bara att det ska vara över.

Mamma hämtade efter och så åkte vi till IKEA. Handla färdigt till badrummet och dylikt så nu är det bara småsaker kvar. Ska försöka att fortsätta packa idag så fort jag skrivit in de nya filmerna som kom med posten.

*Apateuleul gatgo shibeun yeoja = The Woman who wanted an apartment

No comments: