To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Thursday, March 15, 2007

Oh Happy Day

Har haft en hyffsat bra dag trots att den har varit sådär. Allt känns bra med lägenheten och fick enormt bra respons på bowlingen angående det. Förutom från en person, men det får vara skit samma. Sen förlorade jag mot min medspelare/motspelare med 3 pinnar....detta trots att jag hade bättre slagpoäng...grymt taskigt/störigt.

Åkte in lite tidigare till Lund idag och gick och tittade på korridorsrum med Lisa. Vi smet in när en trött student skulle upp och käka frukost. En aning skabbigt, men samtidgt "överlevbart". Kan nog bli mysigt ändå. Är dock tacksam för min tvåa! Jag hade inte klarat av att bo i delat utrymme, men så är jag liiiite mesig också...*sigh*

Ska till IKEA imorgon med Karin! Ska fika, shoppa och käka!! Roligt!!! Jätte roligt!!!!

Sen blir det av mot Maxi (nya filmer kanske???) och sedan hemåt mot hemmagjord pizza, GOTT.

Fick mina andra saker från Bluebox idag, en super fin/cool brödrost bland annat. Älskar den sidan (www.bluebox.se).

Önskar att jag hittade mina sista flyttkartonger med prylar, men de är som sagt försvunna tills vi kan flytta ut de kartonger som tar upp allt "let-utrymme".

Men men, godnatt!

No comments: