To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Wednesday, March 28, 2007

CSN imponerar

Klippte mig idag. Blev helt okej tycker jag. Var på "salongen" redan kl 09.00. Detta för att jag ville vara säker på att hinna till lektionen/uppsatsintrot som var kl. 13.00. Onödig stress då jag var färdig 09.35. Började se Lost Highway när jag kom hem. Hann bara se 1,40. Har en bra teori om hur allt hänger ihop, bara nu inget pajjar den på slutet...*fingers crossed*

Ringde även CSN idag. Frågade om min ändringsblankett kommit in. Jag skickade den i torsdags. Fick meddelandet att man tog beslut om det i fredags och sedan fick jag ALLA pengar igår, tydligen. Wow, imponerad av deras hastighet. Men de har väl lite att göra nu mitt i terminen.

Kändes OERHÖRT onödigt att åka in idag till uppsatsintrot. Det enda de sa var att börja i god tid och ta det inte lugnt och VÄLJ ÄMNE. Detta snackade de om i två timmar, utan pause... De kunde lika bra ha delat ut ett A4 med allt på istället. Mycket irriterande.

Fick förresten skjuts till skolan idag, eller rättare sagt så var det jag som körde. Kollade även in var det är jag ska på onsdag när jag ska skriva på papper om jobb. Ska bli intressant!

Har också köpt filmer idag. Kontaktade en via blocket. Köpte 20 filmer (DVD) för 400 kr. De är alla sådana som jag verkligen vill ha på DVD. Dock har jag redan de flesta hemma, men då på VHS. Fick dessutom en film extra som han nog hade glömt att jag inte skulle ha. Har nämligen redan den på DVD, men detta var någon special 2-disc edition. Den jag har sitter ihop med Dodgeball (filmen jag snackar om är Alien v/s Predator). Men men, nu ska jag städa lite...

C U L8ER ALLIGATOR
4 A WHILE CROCODILE

No comments: