To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, March 04, 2007

Time to Lose

Var på fest igår. Det var mycket trevligt/roligt. Vad som var mindre trevligt var Andra Chansen i Melodifestivalen. På ngt märkligt sätt lyckades Sanna Fjant ta sig vidare till finalen. FRUKTANSVÄRT. Det var bara de dåliga som klarade sig i de första finalerna. Förutom Magnus Uggla/Nanne Grönvall där båda var okej. Sonjas låt är jätte bra men HELT fel i Melodifestival sammanhang.

Bowlade idag....katastrof. Slog hyffsat i tre serier, eller det KÄNDES bra men gick okej. Gick skit kass i en serie, men jag skyller på fyra stora hål och bristen på strike. Vi förlorade första serien med 1-4. Vann en med 5 pinnar bara....*tur*. Sen vann vi md 4-1. Så inför tredje stod det 5-5. Då tog vi nästan alla fem men loosa en i sista rutan så det blev 9-6. Nu räckte det att vi tog två pinnar för att vinna. Tog vi en skulle det bli oavgjort, men vad hände....jo det andra laget kollektiv strikade. Vi kämpade och kämpade, bland annat tog jag själv två hål...men spärr mot strike vinner inte.

Imorgon börjar en ny kurs och skolan ska besökas ALLA dagarna denna veckan, tyvärr. Har tre lektioner och tre filmvisningar, självklart har jag den filmen som infaller vid en lektion så jag får åka in alla fem dagarna ändå...

Ska även boka in lite körlektioner i veckan och framöver. Körde hem ifrån bowlingen idag och det kändes skitbra, dessutom gick det jätte bra. Hela familjen var med i bilen..lite roligt. Dock kaxade Andreas sig lite..han slog 715 i ren slagning....*äckligt*

3 comments:

Shitpit said...

va? fest utan mig och lisa? skäms på dig. ;) och jag tror att du har rätt om min räknare, den står helt still. vi kanske kan göra om det från början imorgon i skolan?

Lojsie said...

tydligen missade jag inget kul i 2chansen. det var ju skönt det. men vad är det här med skola alla 5 dagar, var det inte "bara" 4? Hm, inte bra för jag ska iväg under tisdagen och onsdagen...

Jexxie said...

jag har bokat lite lägenheter...det är fem dagar förresten