To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, March 18, 2007

MaxiPigg

Var på Maxi i Toftanäs idag. Köpte lite fler saker till hushållet. Blant annat ugnsformar med teflon och vispskålar. Även lite annat smått och gott. Sov rätt länge idag så jag är inte särskilt trött, vilket känns lite udda. Vi köpte även kartonger så jag ska utnyttja min pigghet och packa ner lite saker i dem.

Var och åt på Kinarestaurang nyss. Stack sedan en snabbis inom Videomix. Päronen hyrde nån film och mamma köpte även någon. Alltid trevligt. Införskaffa även lite godis och vita Twix (som tydligen endast finns på Videomix)

Imorgon kommer att bli en dryg dag. Har lektion från 9-12 och sedan får jag vara kvar i stan tills min körlektion 16.25. DRYYYYYGT! Tänk om man hade bott i Lund nu...kunde man stuckit inom lägenheten...

Passade på att köra lite idag när vi stack till Maxi. Gick bra och jag önskar att jag hade haft hela den här proceduren överstökat med körkort. Men den som väntar på något gott väntar alltid för länge.

Har inget annat intressant att skriva denna blåsiga söndag.

1 comment:

Anonymous said...

det kommer bli en strålande dag imorgon med vårt rusta-besök! Sen ska jag nog inom Erikshjälpen också (kan ta det efter rusta när du ska till körskolan) och se om de har ngn billig och snygg byrå.

Kram!