To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Saturday, March 24, 2007

Shine Grace Kelly

Sitter här ensam i huset. Marie kommer senare, vid nio. Då ska vi käka hemmagjord pizza. Sen sticker hon vid 6-7 på morgonen för då ska hon jobba...men hon är ju här på natten iaf.

Skönt att veta att jag får skjuts på måndag till skolan. Mamma ska köra Marie till jobbet och hon börjar också ett, precis som mig. Vi ska fika på Nova innan!

Guuud vad jag längtar till jag flyttar. Känner det speciellt när man får små uppdrag hemma. Svårt att klaga dessutom för det är bara småsaker, men många bäckar små...

Lyssnar på Take That's nya låt Shine. Låter inte alls lika smörigt som deras andra låtar. En helt ny stil. Hade det inte varit för att det står att de är dem så hade jag gissat på typ Maroon 5 eller ngt. Lyssnar i princip bara på den och Grace Kelly (Mika).
Har försökt kolla upp mobiler på internet, men internet slutar fungera hela tiden så jag har typ tappat intresset. Ska försöka ta mig neråt källaren och börja packa lite kartonger. Pappa köpte ju 20 nya igår.

Ska passa på och övningsköra på måndag när vi ska till Nova. börjar förresten oroa mig lite för tentan. Har helt fokuserat på att vi skriver tillsammans, men där är ju faktiskt en uppgift som man ska skriva själv också. Den veckan som vi ska redovisa blir inte rolig. Har halkkörning med den jobbiga läraren då också. Men när den veckan är över är det iaf bara en vecka kvar tills jag flyttar. Sen får jag oroa mig för uppsatsen efter det.

Ska klippa mig på onsdag!!!! Passa på nu när man bor hemma. Mina fötter ska även på lite massage på måndag. Härligt!

No comments: