To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Monday, March 26, 2007

När ingen vet

Guuud vad härligt att få skjuts in till skolan idag. Vilken lektion det var sedan...känns som om alla i klassrummet var irriterade över att vi satt och fnissade hela tiden. Vi fick dock vårt straff, eller åtminstone jag för jag hängde inte alls med i vad som sas. Sen fick Karin mig att skrika till helt plötsligt och uppenbarligen tittade alla åt mitt håll då (personligen tittade jag ner i bordet). Kul upplevelse dock allt som allt!!

Får dessutom kanske jobb i sommar. Ringde upp hon som jag skulle söka hos. Inget svar så jag blev smått deprimerad. Men sen ringde hon upp så vi diskuterade lite och hon ska ringa mig vid 14.00 imorgon. Får se vad det blir. Vad som helst är bättre än inget...

Sen ringde jag upp om studentlånet och tydligen kan jag inte söka det förrän jag får mitt studielån. Knepigt värre! Sen kan jag ju inte söka bostadsbidrag förrän jag är folkbokförd på min nya adress och det blir jag typ en månad efter att jag har flyttat in *sigh*. Allt för att jävlas.
Var på fotvård idag. Men för min del är det mest fotmassage. Såååå skööönt. Man önskar att man gick på det en dag i veckan, men så ofta blir det inte och det lär bli mindre ofta nu när man flyttar.

Till Lisa; Var du inne om Rusta eller? Hur blev det med byrån
*blink blink, hint hint*

De som tröttnat på mina små låttext inlägg kan läsa ngn annan blogg för här kommer mer. En del personer skriver ibland texter precis som om de kände en.

Du ligger ensam i din säng
Nynnar på nån gammal tom refräng
Tänk om nånting kunde va'
I närheten av bra
Den gamla känslan bara gror
Ingenting blir längre som man tror
Du sjunker in i apati
När alla går förbi

När ingen vet,
När ingen ser
Din ensamhet
När ingen anar vad som sker,
När ingen vet
När ingen håller dig hårt
Då är det kallt
Det är tomt
När ingen vet

Du känner dig helt transparant
Sliten å grå, sådär ointressant
Tänk om dom visste hur det var
Att står där ensam kvar

No comments: