To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Sunday, March 25, 2007

Proper Education

Igår blev trots allt en mycket trevlig kväll/natt. Marie ankom vid 9 och sedan åkte vi ut på en liten biltur och återkom vid 10. Gjorde då hemmagjord pizza *nyttigt*!
Såg på Göta Kanal och skratta ihjäl oss. Ett tag sedan man såg den så det var underhållande. Sedan sov vi tre timmar innan Marie var tvungen att sticka till jobbet. Personligen skulle jag åkt in och tittat på när pappa bowla. Det var nämligen en extremt viktig match som eventuellt skulle avgöra om vi skulle få kvala till Division 2 istället för att flyta omkring i 3:an. Blev dock förvirrad med allt vad omställning av klockor var och insåg att jag inte skulle hinna till bussen, som går härliga varannan timme på söndagar. Valde att sova vidare istället och gick upp vid 14.00. Föregående dag gick jag och lade mig vid 01.00 och gick upp 14.30. Var ändå trött och sov då alltså till 14.00 idag. Förvånande nog är jag sådär lagom seg och trött nu trots all sömn. Har så mycket jag måste göra imorgon att jag bara känner för att skita i allt och sova vidare. Så kan man dock inte göra i den verkliga världen där allt är super allvarligt så jag får nog masa mig upp imorgon. Det positiva är att jag får skjuts. Marie börjar ju som jag nämnt tidigare också 13.00, precis som mig. Blir dock inget Nova. Lika bra det. Måste spara pengar nu.
På tal om att bli pank så har jag försökt kolla upp lite olika mobiltelefoner och datorer. Jobbigt att ha allt hängande över en...

Det är ju skoj att alla människor har så många visa ord om framtiden och allt möjligt, men för helvete;


.
.
We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teacher leave them kids alone
Hey! Teacher! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall
(All in all you're just) another brick in the wall




Vad var det här om att lära från sina egna misstag??

*För er som är intresserade vann Pappa och därmed Rollers med 18-2 så de ska alltså kvala för division 2!!! ROLIGT

No comments: