To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, March 23, 2010

Bad Connection

Hmm, mitt internet är åt hel***e nu. Det funkar, men knappt. Man får uppdatera minst tre gånger varje gång man byter sida. Mitt msn vill inte säga att jag är online och jag börjar allvarligt tröttna på att se Sidan kan inte visas meddelandet. Dessutom går det inte att skörda eller ngt liknande. Så himla störigt dessutom när man sitter och ska uppdatera saker och det itne går utan försvinner. Ska väl vara tacksam om det här inlägget publiceras.

Jag brukar lyssna på musik på min iPhone när jag lägger mig. Men jag vaknar ALLTID när Rihannas Russian Roulette börjar spelas. ALLTID! Fattar inte varför. Imorse tänkte jag att jag skulle lyssna lite innan jag gick upp. Men när Russian Roulette kom igång så bara frös jag till. Kroppen blev helt kall, ni vet som när det går en hemsk isande kyla från hjärtat enda ner till tårna... Jag fick ont i magen och kände mig allmänt besvärad. Det var samma sorts smärta som jag haft av och till i en och en halv vecka nu, men jag trodde att det hade börjat minska lite. Eller det har minskat, men nu kom allt tillbaka på en gång. Jag fattar inte varför. Jag hade förstått om det hade varit någon låt som hade haft något att göra med situation X, men det har inte den här låten. INGENTING. Jag blev fan tvungen att hoppa över den. Då mådde jag genast lite bättre. Så himla skumt.


Dagen idag och igår:

No comments: