To be old and wise, you must first have to be young and stupid
Old enough to know better, too young to care
If you don't stand for something, you'll fall for anything
♥ I'm not weird, I'm limited edition ♥

Tuesday, March 02, 2010

Fegis

Satt och kollade på Lisas blogg och såg några av nedanstående rader. Kunde inte låta bli att låna dem då även passar in i mitt liv för tillfället. Idag har jag varit en fegis. När man är det får man skylla sig själv när allt går fel. Besviken? Självklart, men jag har bara mig själv att skylla...

Om du vill bli min vän, jag bli din
Jag tror nog våra vägar kan passas in
Det är inte mycket alls jag begär
Du får vara dej själv, jag lovar och svär

Vi kan bo ihop, vi kan bo isär
Vi kan träffas jämt, eller här och där
Och du får ringa mej när som helst du vill
Vill du att jag ska komma, säg bara till

Jag vet var du är, jag kan ringa dej
Men jag känner mej osäker på mej
Du kanske har nån annan, vad vet jag?
Visst blir det väl min tur, en dag

Tapetklister under mina skor
Du är så mycket snyggare än vad du tror
Jag vågar inte
Jag vågar inte

JAG VÅGAR INTE

1 comment:

Lojsie said...

vi borde nog alla bli lite mer modiga och positiva.

Jag störde mig som bara den på Mia Törnblom innan, men efter att ha läst halva hennes bok "Självkänsla Nu" så känner jag mig faktiskt lite mer nöjd med mig själv. Det är så mycket som sitter i hjärnan.

Stor kram!!!